Vanliga frågor (FAQ)

Q?

Vad är det för in- och utcheckningstider?

A.

Du kan checka in från 15.00 och ska vara utcheckad mellan klockan 10-11 på avresedagen.

Q?

Hur ändrar/avbokar/kontrollerar jag min bokning?

A.

Skicka i väg ett mail till info@olarsgarden.se där du beskriver vad du vill ha hjälp med så svarar vi så fort vi kan.

Q?

Finns det vallarum?

A.

Ja! Det är placerat inne i hotellet så du lätt kan släntra dit i bara tofflorna och preparera inför nästa tur.

Q?

Jag har inte fått någon bokningsbekräftelse, vad gör jag?

A.

Maila dina uppgifter till info@olarsgarden.se så ser vi till att du får en ny bokningsbekräftelse.

Q?

Finns det parkering vid hotellet?

A.

Ja! Fri parkering alldeles utanför dörren!

Q?

Får jag ta med mig mitt husdjur?

A.

Ja! Vi har rum där du får ta med ditt djur, men det är viktigt att du meddelar vid bokningen att ni blir en extra, för våra allergiska vänners skull.

Q?

Har ni wi-fi?

A.

Ja! Hela hotellet samt Fjällgården har fritt internet. Be om lösenordet i receptionen!

Q?

Finns det rum som passar den som är rullstolsburen?

A.

Ja! Dock är inte alla rum anpassade, så säg till att du behöver ett handikappanpassat rum när du bokar så löser vi det.

Q?

Jag är allergisk! Kan ni anpassa maten för min skull?

A.

Självklart gör vi allt vi kan för att anpassa maten efter dina behov. Meddela oss vilka allergier du har när du bokar bord!

Q?

När serveras frukost?

A.

Mellan 08.00-10.00. Frukost ingår för alla boende på hotellet.
Är du inte boende gäst hos oss är du självklart också välkommen, men säg till oss innan så vi hinner förbereda till dig också.
Pris för dig som inte bor på hotellet: 145 kr.

Q?

Vad har ni för väder?

A.

På Olarsgården är det alltid perfekt väder. Vad det betyder just idag kan du se här >>

Q?

Jag har en fråga som jag inte hittar svaret på här…

A.

Ring oss på 0280 – 210 29 eller maila till info@olarsgarden.se så hjälper vi dig!
Du kan även ställa din fråga på vår Facebooksida, där vi försöker svara så snabbt vi kan.

bar